НАСА подготвя изстрелването на "Дракон", въпреки проблемите с компютъра на МКС

НАСА подготвя изстрелването на "Дракон", въпреки проблемите с компютъра на МКС

Повредата в резервния компютър, разположен на външната повърхност на Международната космическа станция /МКС/, няма да промени плановете на НАСА по подготовката на предвиденото за понеделник, 14 април, изстрелване на частния товарен космически кораб "Дракон", предаде РИА "Новости", цитирана от БТА.

Резервният компютър трябваше да бъде задействан за подсигуряване на основния бордови компютър по време на скачването на "Дракон" с МКС.

НАСА публикува повече от 1000 компютърни кода, за да насърчи иновациите

Националната въздухоплавателна и космическа агенция на САЩ (НАСА) публикува кодовете на повече от 1000 нейни компютърните програми, кат...

"НАСА продължава работата по подготовката за изстрелване /на "Дракон"/ - гласи съобщението на сайта на американското космическо ведомство. - Предвидено е товарният космически кораб да се скачи с МКС на 16 април."

Въпросният компютър е предназначен да контролира някои роботизирани системи на орбиталния комплекс и вече не реагира на подадените му команди. За замяната му ще се наложи излизане в открития космос.

Според специалистите от НАСА повредата на резервния апарат не е повлияла на работата на станцията и тя не представлява заплаха за живота на екипажа на МКС.