Откриха доказателство за присъствие на извънземни на Церера?

Откриха доказателство за присъствие на извънземни на Церера?

Сондата Dawn на Националната космическа агенция на САЩ (NASA) е открила нови странни черти на повърхността на Церера – планетата-джудже, която е най-големият обект в астероидния пояс между Марс и Юпитер, пише CNET. При първото си приближаване към Церера по-рано тази година Dawn забеляза големи, ярки и необясними петна в кратера на една огромна скала, в който се смята, че има вода, лед и/или кал.

В момента сондата обикаля небесното тяло на височина едва 4345 километра, но ярките петна продължават да са загадка (най-широко възприетата хипотеза е, че това са парчета лед или соли). При това космическият апарат е засякъл още ярки петна и пирамидален връх, чиято височина се изчислява на 5 километра. Голяма част от наблюдателите предполагат - с различна степен на сериозност, че ярките светлини на Церера биха могли да са доказателство за присъствие на извънземни на планетата-джудже в миналото или в дори в настоящето.

Потоци от лава текат на Венера

Сондата Venus Express на Европейската космическа агенция (ЕКА) е открила най-надеждното досега доказателство за наличие на активна вулк...

Струващата 466 милиона долара космическа сонда Dawn беше изстреляна през 2007 година и влезе в орбитата на Церера на 6 март. Учените предполагат, че малката планета има сходни характеристики с планетите във външната част на Слънчевата система.